Co powinien wiedzieć delegowany pracownik

Każdy pracownik w firmie ma swoje zadania oaz obowiązki. Są one ściśle określone i czasami zdarza się że jego obecność jest wymagana przy załatwianiu spraw firmowych na zebraniach z kontrahentem czy innych sprawach wewnętrznych w firmie. W takiej sytuacji nieraz musimy wysłać go do innego oddziału firmy znajdującego się w innym mieście czy też do samego klienta jaki także może pracować lub mieć swoją siedzibę w innej części kraju. Zdarzają się także wyjazdy kilkudniowe oraz praca za granicą przez kilka miesięcy. W takim wypadku warto znać swoje praca i wiedzieć jakie wymagania musi dopiąć celu pracodawca by nas gdzieś wysłać. By wszystkiego w tym temacie się dowiedzieć warto zaglądnąć na stronę: nowa dyrektywa wdrożeniowa w zakresie delegowania
Znajdują się tu wszystkie pomocne informacje jakie należałoby wiedzieć przed dłuższym wyjazdem. Strona jest także przeznaczona dla pracodawców.

Dodaj komentarz